Pàgines

dilluns, 10 de novembre del 2014

LES FOTOS DE LES COLÒNIES

Lectors i lectores, familiars i amics, ha arribat l'hora que estaveu esperant.... JA PODEU VEURE LES FOTOS DE LES COLÒNIES.

Si esteu drets agafeu una bona cadira perquè n'hi ha unes quantes. Esperem que us agradin i gaudiu com van gaudir els petits protagonistes en aquests dies màgics que són les colònies.


Us agrairem molt que ens deixeu el vostre comentari sobre què us han semblat les fotos. I als alumnes els hi demanem que ens deixin un comentari dient què és el que els hi va agradar més de les colònies. Salut Miriam, Montse i Esteve

23 comentaris:

  1. Un reportatge molt maco. Moltes gràcies per compartir aquestes vivències amb nosaltres i per viure-les amb elles / ells.

    ResponElimina
  2. Ens han agradat molt les fotos, els nens van gaudir molt, segur que recordaran aquestes colònies durant molt de temps. Gràcies a l'equip de mestres per l'esforç que feu!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per aquest record tan maco!! Es nota que s´ho han passat molt i molt be.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies per compartir les fotos. Les guardarem com un tresor.
    Montse Segura

    ResponElimina
  5. Ha estat molt i molt maco. Les cares dels nostres nens/nenes ho diuen tot.
    Sobretot el que mes m'ha agradat ha estat el contacte tan directe que han tingut amb la natura.
    Moltes gràcies!!!!!!

    ResponElimina
  6. A mi m'han agradat molt les fotos però m'han agradat més les colònies .
    I són les meves colònies preferides de la vida.

    ResponElimina
  7. M´han agradat molt les fotos,quinas caras tan gracioses! Han estat genials! espero que les properes també tinguin granja.

    ResponElimina
  8. me ha agradat el parc d'aventures , a sigut unes colonies molt divertides.
    les fotos son originals y divertides.
    e tingut molt bona experiencia y vui repetir!!!!

    dennnis

    ResponElimina
  9. De ben segur que han estat unes colònies molt divertides!! són molt xules les fotos dels nens amb els animals... la cara que fan quan els tenen a prop, que els poden tocar i abraçar. És molt tendre.

    Rosalia

    Rosalia

    ResponElimina
  10. Hola soc la Blanca a mi per les fotos el que mes m'ha agradat a sigut quan les gallines es durmien meditan i quan tocaben al poni.

    ResponElimina
  11. Ami m'han agradat molt les colonies! .El que mes 'm ha agradat a sigut la granja!

    Violeta Fuste

    ResponElimina
  12. El qué mes em va agradar va ser la granja, perquè m'encanten els animals i el animal que mes em va agradar va ser la vaca

    ResponElimina
  13. hola soc la Estela i me han agradat molt totes les fotus

    ResponElimina
  14. el que mes emb va agradar va ser el parc de aventura soc el Jan

    ResponElimina
  15. Hola sóc la Natalia. M'han agradat totes les fotos però les que més que m'han agradat són tu Esteve fent-te el dormit, el parc d'aventura i la granja. Crec que les colonies han sigut molt divertides!!!

    ResponElimina
  16. A mi m´ han agradat molt les colònies! Sobre tot la Granja perquè hi havia molts animals!!!

    Alba

    ResponElimina
  17. Hola m'han agradat totes les fotos, gracies per ferles !!!!!!!

    ResponElimina
  18. Hola soc la Miriam. M'han agradat molt les colonies, però el que mes m'ha agradat a sigut la granja i el parc d'aventura. Aquestes colonies, per mi, han sigut les millors!

    ResponElimina
  19. Hola soc el Marc. El que mes m'agradat es el parc d'aventures amb les tirolines.

    ResponElimina
  20. Hola soc la Paula Santana. Esteve han estat molt xules las fotos m'agradaria anar un altre cop adeu.

    ResponElimina
  21. hola, som els papes de la Paula Santana, l'any que ve ens agradaría anar amb vosaltres a les colonies. Feu coses xulísssiiimes i nosaltres també volem. Una abraçada a tots.

    ResponElimina
  22. Hola, sóc Claudia.M' agrada que penjeu al bloc fotos que feu de les colonies i excursions, per que els familiars poden veure el que hem fet. El que més m'ha agradat és el parc d' aventures i montar en carro Crec que aquestes colonies son les millors que he fet mai.

    ResponElimina
  23. Hola, som els pares de la Clàudia. Ha tornat encantada de les colònies i amb il·lusió de tornar l'any que vé. Secundem la iniciativa dels pares de Paula Santana. Per quan unes colònies pels pares?
    Una abraçada

    ResponElimina